måndag 18 maj 2009

FRA åt helvete, lämna mig IPRED

Ung vänster håller föredrag om teknikfientlighet och fildelning i övermorgon, onsdag, i Tierp. Mer information för den som är intresserad finns på deras facebook-event.

För övrigt vill jag notera att manifestationen i Uppsala den 30: maj kommer att hållas klockan ett på Celsiustorget. Hoppas det är många som kommer dit - jag vet att jag kommer vara där i alla fall.

På söndag kommer jag inte kunna närvara vid fikat, eftersom jag kommer vara i Polen, men det kommer finnas andra pirater där för att styra upp, så den som vill bör inte tveka att komma förbi. Vi har fått in en del kampanjmaterial från Uppsala, så det borde finnas att hämta för den som dyker upp på söndag.

Jag kommer som sagt att vara bortrest, och det gäller även Albin, men om någon har frågor eller liknande kan de höra av sig till Gabriel.

2 kommentarer:

  1. VF-Christopher19 maj 2009 kl. 17:16

    Helt underbar titel! Ska ha den som meddelande på MSN.

    SvaraRadera
  2. Andreas Kuusinen21 maj 2009 kl. 12:03

    Nu har jag gjort min plikt på Tierps kommunhus och röstat på Piratpartiet! :-)

    Keep up the good work!

    SvaraRadera